12.3 C
Igoumenitsa
Σάββατο, Ιανουάριος 11, 2025, 00:36
ΑρχικήLifestyleΑγορά4 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις πριν προσλάβεις έναν μεσίτη

4 ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις πριν προσλάβεις έναν μεσίτη

Κάποιος που ενδιαφέρεται σοβαρά να αγοράσει ή να πουλήσει ένα ακίνητο, θα απευθυνθεί σε ένα μεσιτικό γραφείο και θα ζητήσει ένα ραντεβού. Και οι δύο πλευρές πάνω στη συζήτηση θα καταλάβουν αν ταιριάζουν οι απόψεις τους ως προς το πλάνο εργασίας και μαζί θα θέσουν κοινούς στόχους. Σημαντικό είναι να αρχίσει να καλλιεργείται αμοιβαία εμπιστοσύνη και σεβασμός.

Οι συνεντεύξεις με τους μεσίτες γίνονται είτε διά ζώσης, είτε τηλεφωνικά είτε και online όπου γίνονται ερωτήσεις εκατέρωθεν. Ο εκπρόσωπος του γραφείου θα πρέπει να είναι έτοιμος να απαντήσει στις πιο βασικές απορίες του υποψήφιου πελάτη που δεν αφορούν μόνο στο ακίνητο αλλά και στον ίδιο τον μεσίτη. Αυτές είναι:

Πόσο καιρό ασχολείται με το realestate;

Πρέπει να υπάρχει αποδεδειγμένη πείρα μιας και όσο περισσότερο καιρό ασχολείται κάποιος, τόσο περισσότερα θα μπορεί να προσφέρει. Ένας νέος στη δουλειά μεσίτης μπορεί να διαθέσει περισσότερο χρόνο από ότι ένας πιο έμπειρος με πλούσιο πελατολόγιο. Ακόμη και συστάσεις μπορεί να ζητήσει κάποιος από προηγούμενους πελάτες και εργοδότες -έστω και στο ίντερνετ- ή να ρωτήσει αν έχει κάνει κάποια σεμινάρια πάνω στο αντικείμενο στην Ελλάδα ή το εξωτερικό.

Είναι κάποια περιοχή που γνωρίζει καλύτερα;

Συνήθως στα μεσιτικά γραφεία, οι περιοχές χωρίζονται και ο κάθε μεσίτης έχει τη δική του. Τη γνωρίζει καλύτερα, εκεί κλείνει τις περισσότερες συμφωνίες του. Ο πελάτης θα πρέπει να αναφέρει εκείνη τη στιγμή και την περιοχή στην οποία ο ίδιος επικεντρώνεται για να δει τι γνωρίζει ο μεσίτης. Φυσικά, με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ένα καλό μεσιτικό πρόγραμμα θα παρέχει όλες αυτές τις πληροφορίες συγκεντρωμένες και με όλα τα στατιστικά που χρειάζονται.

Ποια είναι η στρατηγική που σκέφτεται να ακολουθήσει;

Ο σκοπός είναι να παρουσιάσει ένα πλάνο για τον τρόπο με τον οποίο θα αρχίσει να ψάχνει σπίτια και πόσα σκοπεύει να δείξει μέχρι να κλειστεί μια συμφωνία. Σημαντική απορία επίσης είναι τι θα κάνει ο μεσίτης αν δεχτεί παραπάνω από μία προσφορές για το ίδιο σπίτι.

Σε περίπτωση τώρα που κάποιος θέλει να πουλήσει το σπίτι του ή να το νοικιάσει, οφείλει να ρωτήσει πώς θα το διαφημίσει, την καμπάνια δηλαδή προώθησης που θα σχεδιάσει και όλα τα βήματα που πρέπει να γνωρίζει ο πωλητής μέχρι να παραδώσει το ακίνητό του. Για παράδειγμα, ίσως χρειάζεται να γίνουν κάποιες επισκευές προκειμένου το σπίτι να είναι πιο ελκυστικό προς τους υποψήφιους αγοραστές.

Γιατί είναι καλύτερος από τον ανταγωνισμό;

Αυτή είναι μια ερώτηση που γίνεται σε όλες τις συνεντεύξεις για οποιαδήποτε δουλειά και ο υποψήφιος πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένος. Αυτό που περιμένει ο υποψήφιος πελάτης να ακούσει είναι ότι όποια ώρα και να τον ζητήσει είναι διαθέσιμος είτε τηλεφωνικά είτε με mail, ότι είναι πολύ οργανωτικός και εργατικός και ότι βλέπει όλες τις υποθέσεις όχι μόνο επαγγελματικά αλλά και σε φιλικό επίπεδο.

7,737ΥποστηρικτέςΚάντε Like
806ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
419ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

Δημοφιλή άρθρα

spot_img